Kortfilmsfestival

Idag hade vi kortfilmsfestival och den spenderades då på filmstaden hela förmiddagen. 
Jag och mina fina tjejor var där tidigare och hjälpte till med att fixa i ordning och dela ut goodiebags till alla när dom kom. 
Det var jätteroligt trotts att filmen som vi hade gjort inte vann något. Men det gjorde inget för att handligen i den är så konstig, eller den har inte ens någon handling??
I övrigt så tycker jag att årets filmfestival slog förra årets men till nästa år så ska vi verkligen satsa och få till en bra film!


Detta med att ta blider på mig själv är inte min grej känner jag, dels för att jag aldrig kan vara seriös och leverera ett vanlig leende. 
Men här är i alla fall en bild på det jag hade på mig idag. Klänning från HM och mina svarta dr martens. Klänning är inte riktigt min grej då jag känner mig otroligt obekväm och känner att det verkligen inte är jag. Men jag bröt av med mina dr martens och då kändes det bättre :)


Vardag | |
Upp