Det där med rubrik

Hejsan svejsan! Nu är jag tillbaka ännu en gång och jag undrar själv varför jag inte ens ger upp. Nej, men nu blev jag sugen på att uppdatera igen efter att vi pratade om det vid lunchen idag. 
Skolan är igång ingen och det har jag faktiskt inte så mycket emot, trots att jag har haft sämsta veckan men humörsvängningar on the top. Jag har saknat runtinerna men framför allt att få träffa mina fina vänner, tyvärr så är inte Jonna med oss i år (gud det lät som att hon dött eller något men riktigt så illa är det inte). Hon har flyttat till Spanien och pluggar där nu. 
Även fast jag är glad att skolan är igång igen så vill jag gråta varje morgon över att jag måste gå upp så tidigt. Hela sommaren har jag tidigast gått upp klockan tio men oftast senare, och nu är det kl 6 som gäller istället, asså det är nästan omöjligt att ta sig upp på morgonen. 
 
Nu hoppas jag verkligen att jag kommer kunna hålla igång min blogg då jag faktiskt har en massa saker som jag skulle vilja skriva om och typ ventliera. Det är saker som jag även tänkt tidigare på men aa, jag är inte den bästa på att verkligen ta tag i saker, men nu jävlar! 
 



 
Vardag | |
Upp