Jävligt humör, antagligen PMS

 

Jag har troligen alltid haft väldigt mycket humörsvängningar och kan skifta från glad till arg, glad till ledsen, ledsen till glad, arg till ledsen, och ja allt. Jag skiftar så otroligt snabbt att jag själv knappt vet vart jag har mig själv. Denna vecka har varit otroligt jobbig. Jag har ständigt gått från att vara skitglad till att vara så jävla förbannad till att sedan bara vilja dö till att gå tillbaka till skitglad. Jag tror egentligen inte att någon inser hur jävla jobbigt och hur trött man blir utav dessa humörsvängningar om man inte upplever dem själv. Trots att jag skrev i min rubrik att det är PMS så har jag kommit fram till att det troligen inte är det. Jag vet att man inte ska sätta diagnoser på sig själv, men vad fan ska man göra när man känner sig helt knäpp och annorlunda. Jag kan skoja om mina humörsvängningar, men sanningen är att jag är så jäkla trött på att inte veta ens vart jag själv är. Jag förstår att det nästan måste vara ännu svårare att umgås med mig, hur ska man bete sig runt någon man egentligen aldrig vet hur sin vän känner inom sig just för den minuten. Och ja, jag skulle nästan säga att det är minuter vi pratar om. 

Denna pöjsk gör mig så jäkla glad(men också jävligt irriterad ibland, t.ex. när han biter upp mina armar haha)

Den första bilden är tagen när han var fyra veckor, andra bilden måste han vara runt 16 veckor. Såg också nu att han bytt färg på sina ögon.


Idag är det även ett helt år sedan vi avlivade Elsa och ja, nu gråter jag.
 

 

 

Vardag | |
Upp