Bra musik och tankar om framtiden

Fredag kväll och det är  skönt! Jag har bara varit i skolan tre dagar den här veckan eftersom att jag varit sjuk men ändå så är jag så otroligt trött. Har verkligen noll med energi och antagligen beror det på förkylningen. 
 
En ständigt återkommande tanke som jag får är; Vad fan ska jag göra om ett år?Jag har verkligen inte en blekaste aning. Jo, jag har tankar men jag ändrar mig verkligen hela tiden. Jag vill fortsätta plugga direkt efter gymnasiet eftersom att jag vet att jag aldrig skulle klara av att ta ett år ledigt från pluggandet och jobba istället, då skulle jag tycka att det var alldeles för najs att strunta i plugget och bara skjuta upp det. Jag har funderat mycket på att arbeta med barn men samtidigt så kommer jag hela tiden på nya idéer som t.ex arkitekt som är min senaste ide. Förskolelärarer är ju ett otroligt säkert yrke eftersom att det alltid kommer finnas jobb, men samtidigt är jag ju väldigt intresserad av design. Jag krisar verkligen över att det är mindre än ett år kvar tills jag faktiskt inte har gymnasiet som en trygghet längre. Om mindre ett halvår måste jag ha bestämt hur jag ska göra till hösten efter studenten. 
Gaaaaaah! 
Så känner jag mest.
 
Nu till något helt annat. Nämligen Danny Saucedos låt r för dig.Har aldirg varit ett stort fan utav honom men den här låten är så otroligt bra och jag kan verkligen inte sluta lyssna på den! Så om du inte har lyssnat på den så finns den där nere så att du kan lyssna på den. Och även om du lyssnat på den så tycker jag att du kan göra det igen(dels för att videon är väldigt bra också).
 
Vardag | |
Upp