Onsdag

Denna vecka har ju varit väldigt givande haahaa
Nej, men i alla fall. Både i måndags och igår så var jag hemma på grund av att jag mådde piss, mådde lite bättre idag så idag tog jag mig i alla fall till skolan. Men fick inte så mycket gjort då jag egentligen bara satt och skrev cv och personligt brev hela dagen. Jag blev i alla fall på mycket bättre humör när jag träffade mina kära vänner igen. 

Sen så har Soffan och jag börjat planera vårat gymnasiearbete som vi ska göra tillsammans och tror faktiskt att det kan bli riktigt bra. 

Nu ikväll så har jag varit ute och åkt med Amanda, Ebba och Kristoffer(Ebbas pv) och det var supermysigt att få spendera kvällen med dem när man mått lite småkast. Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på PH, jag vet, inte ens jag trodde att jag skulle börja titta på det, men men. Natti natt


Vardag | |
Upp